Dovolená na Mali Lošinj

1. června 2015 v 23:22 | Kalypsó |  Deník
Jak už jsem psala v tomto článku, tak jedním z dárků k mým 21. narozeninám byla dovolená v Chorvatsku, přesněji na Mali Lošinj. U moře jsem nikdy v životě nebyla, a i přes to, že to bylo ve zkouškovém období, jsem prostě odmítnout nemohla. Řídím se rozumem neustále, takže jsem se pro jednou zase rozhodla podle toho, co jsem chtěla nejvíc, a to byla rozhodně dovolená. Proto jsem příteli téměř okamžitě kývla a skočila mu kolem krku s vidinou nádherných 10 dní.

Mali Lošinj je ostrov v podstatě pod Krkem. Vyjížděli jsme z Brna v 17:00 a na místě jsme byli po 8. hodině ranní. Cesta nebyla tak strašná, jak jsem předpokládala, jeli jsme přes Slovensko, Maďarsko a Slovinsko, a protože jsme jeli přes noc, tak se to vážně tak strašné nezdálo.

Byla jsem nadšená hned z trajektu. Prostě nepochopím, že se tam vleze tolik autobusů, aut a lidí. Protože zrovna pršelo a byla nám celkem zima, tak jsme si dali i kávičku. Rychle jsme ji však vysrkli a šli vyhlížet ostrov.

Byli jsme ubytovaní v krásné dřevěné malé chatce, ale na to přespání to bohatě stačilo. Měli jsme tam velkou postel, pár poliček, stůl a židle a malý kuchyňský koutek.

Jako první jsem samozřejmě chtěla vidět pláž. Byla jsem nadšená! Přebíhal mi mráz po zádech a pociťovala jsem neskutečnou radost z té nádhery a z faktu, že si užiju dovolenou u moře s mou nejdražší polovičkou. Nechala jsem si přílivem omývat nohy, ani bych nepoznala, že je slaná, dokud jsem nenamočila ruku a neolízla si ji. Až takovou slanost jsem vážně nečekala! :D Voda byla krásně průzračná, prostě romantika! Když jsem se dosyta nabažila toho výhledu, rozhodli jsme se projít se ještě po městě, ať víme, kam jít ráno koupit snídani.

Na druhý den ještě taky nebylo zrovna ideální počasí, a tak jsme si udělali krásnou procházku po pobřeží a taky jsem si šla na chvilku zaplavat. Když už jsem u toho móře... :D A taky jsme narazili na obávané mořské ježky. A že jich na určitých místech bylo!

3. den jsme si půjčili kola a udělali jsme si opět výlet po pobřeží, tentokrát na druhou stranu k Veli Lošinj, protože můj přítel chtěl strašně vidět nuda pláž. No stejně tam zrovna nikdo nebyl, smůla. :D

Na další den jsme si zaplatili výlet lodí na ostrov Susak. Cesta lodí trvala přes hodinu a stálo to za to. Podívali jsme se do místního kostela, na hřbitov, paní delegátka nám vyprávěla různé zajímavosti... Také jsme si na lodi dali obídek - grilovanou makrelu a chobotničky se salátem a tím jejich "chlebem", k tomu hezky vínečko a Rakiju...joo, měli jsme se fajn. :)

Pořád jsme ve městě taky chodili kolem Rybárny. Každý den tam měli čerstvě vylovené ryby, až se sliny sbíhaly, takže jsme si jeden den přivstali a na oběd si udělali ryby s krevetama.

No a dál? Pořád jsme chodili do města, na pláže, koupali jsme se, prostě dovolená, jak má být. A vůbec se mi odtamtud nechtělo!

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Ver | Ashton-Kutcher.blog.cz Ver | Ashton-Kutcher.blog.cz | Web | 1. června 2015 v 23:53 | Reagovat

Vím přesně, jak se cítíš :D. My když jsme jeli poprvé před 6 lety o Chorvatska s rodinou (já samozřejmě už byla dřív se školou), tak jsme jeli na Ostrov Rab a jeli jsme taky trajektem. Je to fakt něco skvělého, ale ta zima, když to jede a ten fukanec, to už není moc super :D
Je vidět, že jsi si to fakt užila! My taky jedeme - za 19 dní směrem Šibenik na dva týdny a přesně vím, o čem mluvíš, když říkáš, že jsou všude šneci, neskutečně slaná voda a že se ti nechtělo domů. Taky se mi vždycky strašně nechce! :D

2 Ver | Ashton-Kutcher.blog.cz Ver | Ashton-Kutcher.blog.cz | Web | 1. června 2015 v 23:53 | Reagovat

nee šneci, *ježci! :D

3 Kalypsó Kalypsó | E-mail | Web | 2. června 2015 v 7:14 | Reagovat

[2]: Děkuju, Veru :) No je pravda, že to foukání na tom trajektu taky stálo za to :D Jsem mrzla v mikině s kožíškem :D Ale stejně to bylo krásný :) Taky si dovču užij ;)

4 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 3. června 2015 v 16:01 | Reagovat

Ani mě by se nechtělo:-) Je fajn, že jste si to užívali:-)

5 Saya - Mi Saya - Mi | Web | 7. června 2015 v 13:12 | Reagovat

Jé... moje milovaný Chorvatsko =)
Jen nechápu cestu přes Maďarsko... my jezdíme přes Rakousko a Slovinsko. Tak hodně dole jsem ještě nebyla... většinou jsme jezdili na Istrii, jen když jsem bylo hoodně malá, byli jsme troch dolej =)
Chatka je parádní a olihně bych si hned dala ;) Krevety  jsem ještě neměla ;)
Naprosto chápu, že se ti od tamtud nechtělo =)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.