Prague Pride Festival

13. srpna 2018 v 20:15 | Niké |  Reakce
Je mi jasné, že po tomto článku mě asi bude hodně lidí nazývat homofobem a častovat mě nejrůznějšími urážkami, ale je to jen můj názor, takže jestli se Vám to nelíbí, nikoho nenutím číst si můj blog. Taky nemám problém s žádným konkrétním člověkem, mám za kamaráda gaye, ale v článku níže se dozvíte, co mi vlastně vadí, a jaký vztah k takovým lidem mám.

Výsledek obrázku pro prague pride


Kdo by neznal Prague Pride? Zvláště poslední týden neustále omílaná událost, která v Česku frčí už 7. rokem, a mně to připadne jako nějaká nákaza. Prague Pride Festival je událost na podporu všech LGBT lidí (=rozuměj lesby, gayové, bisexuálové a transgender), jehož třešinkou na dortu je slavný Prague Pride pochod, někdy se mu říká také duhový pochod nebo pochod hrdosti. Celý festival je prezentován jako karnevalový festival tolerance a radosti.



Popularita Prague Pride roste s každým rokem čím dál víc a má podporu jak ze strany politiků, tak i umělců. Nikdy jsem na žádném takovém festivalu ani průvodu osobně nebyla, protože nejsem zastáncem těchto hodnot a osobně se to staví proti mým představám o společnosti a hlavně o rodině. A to je ten největší kámen úrazu.

Pro mě je rodina posvátná. A v mém světě představuje základ rodiny žena (jako matka) a muž (jako otec). Ano, jsem tolerantní. Ale pořád si myslím, že některé své tužby bychom měli projevovat doma v soukromí. Nejvíce mi vadí, jak je homosexualita neustále propagovaná ze všech směrů. Řešíme, že se nám rodí málo dětí, že nemá kdo vydělávat na důchody, že svateb je čím dál méně, a že to do budoucna znamená určité problémy. Tak proč proboha podporujeme tohle?

Jak už jsem se někde na začátku zmiňovala, Prague Pride pochod je považován za pochod hrdosti. Každý kdo tam je, je hrdý na to, že je lesba, gay a nevím, co všechno ještě. Viděli jste nějaký takový pochod hrdosti heterosexuálů? Jakože udělám pochod Prahou s transparentem "JSEM HRDÝ HETEROSEXUÁL"? Ne a víte proč? Protože byste v podstatě diskriminovali homosexuály. Ale naopak už to neplatí.

Takový Martin C. Putna řekl: "Jediný den v roce, kdy se stydím za to, že jsem homosexuál, je den gay hrdosti."

A co se na takovém festivalu děje? Podívejme se na pár foteček:

Výsledek obrázku pro prague pride


Související obrázek


Výsledek obrázku pro prague pride


A abych nezapomněla, na tomto průvodu se vyskytují i děti. :)

Navíc si myslím, že v dnešní době jsou homosexuálové tak přijatí do společnosti a tak akceptováni, že celá tato akce naprosto ztrácí smysl a spíše vyvolává bouřlivé diskuze a v podstatě jen utvrzuje lidi, kteří je neakceptují, v tom, že je akceptovat ani nikdy nebudou. Neboť i na mě tyto fotky působí jako červený hadr na býka.

Vždy budu podporovat klasický model rodiny, jsem pro to, aby si homosexuální páry nemohly adoptovat děti (protože dítě přebírá vzor ze svého dětství z velké většiny a také pro spoustu jiných důvodů, které jsou na delší diskuzi), a aby nemohly být v manželství, myslím, že registrované partnerství je už tak dost velký ústupek.

Pojďme raději bránit rodiny s maminkou a tatínkem a podporovat je. Protože když řekneš, že jsi heterosexuál a nic jiného, pomalu by tě za to ukřižovali...

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 polenesmibytprazdne polenesmibytprazdne | Web | 13. srpna 2018 v 20:31 | Reagovat

A co ty rodiny, který zploděj dítě a hned pár let na to se rozvedou, takže dítě pendluje mezi dvěma rodiči?
Většinu lidí, které znám mají rodiče, kteří se rozvedli v době jejich dětství. To je ten klasickej model rodiny. A koneckonců, dětí se rodí hodně, ale na špatných místech, každej druhej chce mít vlastní biologický plod, ale co ty děti v dětských domovech a kojeneckých ústevech?
V tom pochodu jsou stejně jenom podporující heterosexuálové a opravdové buzny, pravý homosexuál by tam nešel.

2 King Rucola King Rucola | Web | 13. srpna 2018 v 20:58 | Reagovat

vcera bol v Zürichu, mali stastie s pocasim, krsne, tplo. Dnes prsi!

3 Saya-Mi Saya-Mi | Web | 13. srpna 2018 v 23:41 | Reagovat

Částečně souhlasím. Prezentace Prague Pride je tak trochu jako karneval a to je pro mě ten hlavní problém. Vnímám to totiž jako něco, co bolí mé kamarády gaye - ti mi už kdysi řekli, že toto nepodporují, protože chtějí být vnímáni jako normální, jako každý jiný, ale kvůli pochodu vypadají jako cosi z cirkusu.

4 Akim Akim | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 13:06 | Reagovat

Můj otec mé matce celý život zahýbal, měl spoustu milenek a po třiceti letech mamču opustil kvůli jiné, která si ho chtěla vzít. Mamina se z toho zhroutila a do konce svého života se z toho nevzpamatovala. Jedna žena z mého okolí byla celé své těhotenství na pervitinu, který vyrábí a distribuuje její manžel, fetují x let a mají k tomu dvě krásné děti. Jednu mojí kámošku její manžel občas zbije, dokonce ohrozil život jejího dítěte, které má z předchozího vztahu. Víš, mě vždycky z takových událostí bylo, je a bude na zvracení. Po přečtení tvého článku ale vidím, že dělám chybu, měl bych se přece radovat. Radovat z toho, takhle žijí spolu muž a žena, ten posvátný, klasický model rodiny a žádní zvrhlí uchyláci, kteří se chovají tak nechutně. Upřímně a bez urázky, tvůj článek je absolutní slátanina. Hodnotit LGBT komunitu jen podle komerčně profláknutého festivalu je nesmysl, ale to asi víš. Hele, koná se spousta nesmyslných akcí, nebo akcí, které se mi nelíbí a tak na ně jednoduše nechodím. Jestli někdo jiný se chce takhle bavit, nemám s tím problém, protože já se chci také bavit, jinde a jinak. Mimochodem, jukni na videa, nebo fotky z hudebního festivalu "Obscene Extreme festival", proti tomu je Prague Pride školní besídka.

Klasický model rodiny je anachronismus, možná ne, ale jestli ho něco zničilo, tak to určitě nebyly sexuální menšiny.

Nechápu, proč by dítě nemohli vychovávat dva gayové, či lesby, když je mohou vychovávat narkomani, alkoholici, agresoři, nebo jednoduše jen dva lidé, kteří spolu žijí jen kvůli těm dětem? Proč bráníš něco jen z principu? To prostě nechápu.

5 Ježurka Ježurka | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 13:58 | Reagovat

No, já jsem taky zastáncem normální rodiny, ale na druhé straně jim nic nevyčítám. Ty fotky, co máš zde na blogu, to je otřesné. Vůbec nevím, co to mělo znamenat. Beru to tak, že za to nemohou, že jsou v podstatě nemocní.

6 Niké Niké | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 16:50 | Reagovat

[4]: To, že by děti neměli vychovávat ani agresoři a narkomani, to je přeci jasné, ale o tom článek nebyl. Jen se mi nelíbí, že se homosexualita propaguje tak moc, že to lidí začínají brát jako něco normálního...ne, není to normální a je to nepřirozené. A co se týče dětí, měli bychom jim dávat správný příklad. Homosexualita je v podstatě in, je to něco moderního, a vidím to tak, že za chvíli lidstvo vyhyne...a možná dobře mu tak.

7 Akim Akim | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:05 | Reagovat

[6]: Proboha, vždyť jsi studentka vysoké školy a navíc budoucí zdravotní sestra. Homosexualita je přece vrozená dispozice. To se má homosexuální člověk vzdát vlastní přirozenosti jen proto, aby se to lidem tvého smyšlení líbilo? Navíc, opravdu pořád žijeme v době, kdy někdo bude rozhodovat o tom, zda ten a ten dělá něco nepřirozeného? Ale no fuj, to snad ne? To bychom našim dětem dávali opravdu špatný příklad. Jsi mladá a krásná žena. Nauč se vnímat zlo, tam kde skutečně je a nehledej ho v obyčejných jinakostech, neodsuzuj lidi za něco, co nemohou změnit, jednou se ti může stát něco podobného. ;-)  :-)

8 Niké Niké | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:18 | Reagovat

[7]: Ať si každý dělá, co chce, ale propagovat tyto věci za něco zcela normálního je zcestné a řekla bych nebezpečné.

9 Akim Akim | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:24 | Reagovat

[8]: Takže vrozená sexuální orientace je zcestná a dokonce nebezpečná? To tvrdí člověk studující medicínu? Bůh nás ochraňuj. Neměl bych se jako člověk s hendikepem pro jistotu raději také někam zakopat? O_O

10 Niké Niké | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:31 | Reagovat

[9]: Říkám, že propagace je zcestná a nebezpečná! Protože polovina těch lidí to dělá jen proto, že je to v módě...a bohužel s takovými lidmi mám osobní zkušenost...

11 Niké Niké | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:33 | Reagovat

[9]: A navíc osobně bych pochybovala o vrozenosti. Člověk, který se stane homosexuálem až v dospělosti, kdy měl za sebou již heterosexuální vztahy a děti a pak řekne, že je zklamaný životem, tak to zkouší se stejným pohlavím...to přece není vrozené.

12 Niké Niké | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:35 | Reagovat

[9]: A jenom proto, že studuju a že pracuji jako sestra musím mít sluníčkářské názory?? Zachrňuju lidem životy, nedovolila bych si o nemocném člověku něco špatného říct (pokud si to tedy nezpůsobuje sám). Mám úctu k lidem, i k těm LGBT, jen si nemyslím, že by se to mělo propagovat jako velmi žádoucí životní styl. To je celé.

13 Akim Akim | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:58 | Reagovat

[Smazaný komentář] Ale hledání vlastní přirozenosti je přece normální, člověk za život vystřídá několik partnerů, než pozná toho pravého. Nemusí jít přece jen o homosexualitu, ale o bisexualitu. Někteří vědci tvrdí, že bisexualita je vlastně nejpřirozenější identitou každého z nás. Sexuální orientace přece není životní styl, ale hledání vlastní identity a on má občas člověk trošku obavy, přiznat si, že je jiný, než většina, o to víc pokud mu někdo předhazuje, že jeho chování je nepřirozené a zvrácené.

14 Akim Akim | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 17:59 | Reagovat

[11]: [11]: Ale hledání vlastní přirozenosti je přece normální, člověk za život vystřídá několik partnerů, než pozná toho pravého. Nemusí jít přece jen o homosexualitu, ale o bisexualitu. Někteří vědci tvrdí, že bisexualita je vlastně nejpřirozenější identitou každého z nás. Sexuální orientace přece není životní styl, ale hledání vlastní identity a on má občas člověk trošku obavy, přiznat si, že je jiný, než většina, o to víc pokud mu někdo předhazuje, že jeho chování je nepřirozené a zvrácené.

15 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 23. srpna 2018 v 11:56 | Reagovat

Nesouhlasím s tebou v tom, že by by registrivané páry neměly mít možnost adopce dětí. Spoustě hetero rodin by se měly týrané děti odebrat....

16 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 8. října 2018 v 15:21 | Reagovat

No jo, hlavně pro ilustraci zcela nestranně vybrat ty největší extrémy, kterých se v každý rok průvodu pohybuje minimum, že. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama